torsdag 30 december 2010

Julen

Nu har Novalie äntligen fått firat sin första jul.. Blev en jätte mysig dag! Började dagen med att hon fick ett paket av tomten.. En puma dress fick hon av honom! Jättefin! Sen vid 1 tiden bar det av till Novalie´s mormor, plastmorfar och mostrarna.. Och där var även Novalie´s morbror Tobias och Connys (plastmorfar) barn.. Blev massor med prat och sedan Kalle Anka, man kan inte missa det! Fast man har sett det i 24 år! haha! och alltid lika spännande är det.. undra hur det kommer sig?!
Sen blev det mycket mycket god mat.. smakade på Niklas hemma gjorda inlagda sill ,inte min grej ,men alla andra tyckte den var jättegod! Novalie har en riktig händig pappa hon!
Och jultomten han kom oxå! Blev hon rädd? Nej, hon skulle dra i skägget haha! Hon fattade inte så mycket.. fattar nog mer nästa år.. Och massor med julklappar kom han med! bla. en läragåvagn ( 2st har Novalie nu, hon fick ju en av sin farmor och farfar dagen innan, men mormor ska byta ena mot en fin hello kitty dockvagn istället) kläder, och massa massa leksaker!!! Så nu är hela hennens rum fullt med dom! Men det är ju så ett barnrum ska se ut ;)
Så betyget för julen får bara massa +++++++++! En super härlig dag!!! Novalie blev ju helt slut! Så bättre kunde det ju inte bli =)
Och jag och Niklas fick ju presentkort på Koh Phangan mot att mamma och Conny får vara barnvakt!! Det gillade vi!!

Här kommer lite bilder som sammanfattar julen 2010

Mina fina julklappar jag fick av farmor och farfar! och ett paket från farbror Danne!


Min fina gåvagn!

Mitt morgonpaket

Pumadressen


Vår tomtenissa på julafton <3

Så här ser det ut när man får ett litet barn i familjen igen!

Mums med prinskorv!

Mina mostrar!

Familjen <3



Tomten kommer!



Mitt paket från tomten....


i utbyte mot en kram!


Mina fina julklappar!


Tack alla för julklapparna!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar