torsdag 9 december 2010

Du börjar bli så stor!

Gud va fort tiden går.. Snart är det jul! :-) Och inte tala om Novalie! Hon är snart 7 månader. Hon är inte så liten längre, man märker att hon verkligen är en egen individ.. Och har hon en egen vilja? JO det kan man säga att hon har..!! Fjärrkontrollen är hennes favvo-leksak nu.. och får hon inte ha den så blir hon galen och arg på mig och matar jag henne för sakta blir hon arg oxå och då är det Niklas som ska fortsätta ge mat! Fast just nu går inte maten så bra efter magsjukan.. hon äter bara 4 mål om dagen och hon har börjat förlora sina väck :-( Hoppas det snart blir bättre!! Vill ju att hon ska vara lite knubbig!

Idag har vi varit på banken och betalat in handpenningen för radhuset..Är bara ca 2 månader kvar till vi får det :-) Och sedan åkte jag och Novalie till centrum (Haninge centrum) och träffade Veronica,Joline och Serees som vi åt lunch med.. Sen hämtade dom Serees dotter på dagis och efter det gick vi till öppna förskolan i kyrkan.. Sista dagen idag innan jul! Så imorrn är det julavslutning där som vi ska på, så då kommer Novalie bli ett söt liten tomtegumma :-)

Nu ska jag mysa med min underbara familj som jag älskar så himla mycket! <3


Mammas och pappas prinsessa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar