onsdag 15 december 2010

Veckan som gått

Jaha vad har hänt under den här veckan som gått då?
I fredags så gick jag, Novalie, Veronica och Joline till kyrkan och var med på julavslutningen där :) Där träffade vi farbror Ronny och kusin Gabriel och även Ingrid och Moa :) Vi fick se på ett luciatåg oxå :) så söta dom var och duktiga!

Jag och Novalie i kyrkan, Moa säger tittut där bak ;)

I lördags så följde jag och Novalie med Veronica, Johan, Joline och Serees, Ilja, Izabell till rudan på julmarknad =) Hittade en jättesöt mössa där från Pumpalot :)
Senare på kvällen åkte vi till mormor och plastmorfar Conny och moster och sov över där eftersom pappa var på svensexa för Özze som gifter sig på lördag!

I måndags kom dom och fotade vår lägenhet som kommer ut på hemnet den 30/12 och efter det satte jag igång och bakade dom goda lussebullarna med vitchoklad.. MUMS!!

Och var det min och Novalies tur att bjuda hem mamma/bebis gruppen men vi blev bara 4 par pga bla sjukdomar.. men det blev mysigt ändå :) Och det bjöds på Tikki masala till lunch och till fika blev det glögg och dom goda lussebullarna.

Idag fick jag och Novalie besök av Jessica, det var ett tag sen vi sågs, fast vi säger att vi ska träffas oftare.. vi får bli bättre på det. Skärpning för oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar