fredag 14 januari 2011

Fullt upp

Fullt upp? Ja det kan man säga att det har varit och är.
Hela veckan har varit fullspäckad med saker.. Jag och Novis har bla. träffat mammagruppen på en lunch och det är alltid lika trevligt, och vad alla ungar har blivit stora! Nu är det inte lugnt längre när man ska fika/luncha och lugnare kommer det inte bli haha :-) Och Jessica och Serees kom över hit på lunch i veckan.. Det var oxå väldigt trevligt! Och Serees får ju sina tvilling pojkar snart.. BF om ca 3 veckor :-) Jessica stannade kvar enstund och passade Novalie medan jag höll på göra rent i köket för vi skulle ha "VIP"- visning på lägenheten samma kväll.. så det var väldigt snällt av henne! Kom 3 st.. men som vanligt så velar folk.. Blir trött på allt velande och man kommer inte till en lägenhet på förhandsvisning ifall man vill ha en större lägenhet! Så nu blir det en vanlig visning på söndag och en på måndag.. Hoppas på en bra budgivning nu!
Men igår iaf så var jag och Novalie med Veronica och Joline på Öppna förskolan :-) Sen senare på kvällen åkte jag och Novalie för att träffa Karen och Lisa för att äta middag hemma hos Karen.. Var super trevligt att bara vara vi tjejer :-) Och det bästa av allt var att jag fick en super söt kusin igår :-D Ett stort garttis till min morbror och moster till den vackra flickan! och till Alvin såklart som har blivit STORBROR!

Imorgon blir det inte lugnt här hemma.. Då ska det städas och tvättas fönster så att det blir ett skinande fin lägenhet som alla kommer vilja ha ;-) Så det blir för Novalie att sova över hos sin farmor och farfar så att man inte behöver hålla koll på henne oxå!

Men nu ska jag gå och lägga en trött liten dam här!

Tittar på http://www.babblarna.se/ ....

och det är ju super roligt!

Min kusin vitamin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar