onsdag 26 januari 2011

8 månader

Nu har pruttungen hunnit bli hela 8 månader :-) vart tog tiden vägen?! Igår lärde hon sig att sätta sig själv från liggande läge.. Hon är så duktig! Och hon har börjat ställa sig på alla fyra så snart kommer det väl att hon börjar krypa oxå! Stora tjejen!! Just nu är hon jätte förkyld.. Hon har blivit sjuk ofta dom senaste 2 månaderna :-( men sen beror det väl oxå på att man inte är ute lika ofta som man var förut innan vintern kom. Men blir man aldrig sjuk så får man aldrig ett immunförsvar så det är väl så man får tänka, fast jag tycker så synd om skrutten! ( kärt barn har många namn) Nu ska jag ta hand om sjuklingen här! Innan jag går så måste jag säga en sak så fort Novis ser moster Julia eller farbror Ronny så blir hon super glad! Det tycker jag om :-D Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar