fredag 7 januari 2011

Bilder =)

Här kommer bilderna som jag inte hann lägga upp tidigare idag.. Och Novalie åt ca 1/2 burk mat och lite fruktpuré.. och sen har hon ätit välling 2 ggr efter det =) Och inte sovit överdrivet mycket heller..Hon verkar vara på bättringsväg nu! Så himla skönt.. Och så fick hon bada med pappa sin idag.. Plaskade ner hela mig =)

Glömde ju säga att vi klippte Novalies lugg för första gången på nyår! Jag tog mig modet att göra det för hon har ju fått den i ögonen i någa månader nu! Och hon blev super fin i den.. <3

Tog några bilder från min kära svägerska Victorias blogg

Mums


Prinsessa


Vi klippte luggen oxå =)

åhh vad fin jag blev

Lekvegas







Man blir trött av att leka

min geting/bi dräkt jag fick av kusinen


kul att stå i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar