lördag 20 november 2010

Tänder + mer

Det var ett tag sen jag skrev här.. Ska försöka skriva lite oftare :) till och börja med ska jag säga att det gick jättebra helgen vi var på kryssning! Novalie hade det super mysigt med sin mormor, moster och bonusmorfar! Hon sov ända till ca halv 10 tiden.. Dom körde väl helt slut på henne ;) Jag och Niklas hade det jätte bra och kul på kryssnigen!

Novalie har fått sina första 2 tänder nu! Den första kom onsdagen den 10/11-10 och det var den vänstra framtanden på nederkäken och dagen efter kom den andra framtanden brevid! Det går verkligen fort allting nu.. Hon är redan ett halv år imorrn!! Min Lill stora tjej!

Här hemma röjer Novalie runt med gåstolen! hon är verkligen smidig med den. Nu kan hon ju gå dit hon vill och man ser hur glad hon blir när hon kommer fram till sitt mål :)
Nu väntar man bara på att hon ska komma på hur man krälar eller kryper.. Men det kommer väl snart. Hon får köra på sin rullnig och snurrning så länge :)


Nu ska jag försöka skriva här lite oftare så att man inte glömmer bort något att skriva som jag säkert har gjort nu... Jag och Niklas har verkligen gjort en underbar dotter.. Vi älskar dig så himla mycket Novalie!

Lägger upp lite bilder imorgon på veckorna som varit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar